Op werkdagen voor 16:00 besteld,
dezelfde dag verzonden*
Gratis verzending vanaf €75

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling Vlaggenclub
Vlaggenclub heeft service hoog in het vaandel staan. Indien je een klacht, opmerking of vraag hebt aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Hiervan kunnen wij leren en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Vlaggenclub
Afdeling Klantenservice
Genieweg 35
3641 RH Mijdrecht

Telefoon: +31 (0)297 820999
E-mail: info@vlaggenclub.nl


Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Vlaggenclub bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).